Minari F1
NIEWIELKA MASA – DUŻY CIĄG
Przedstawiamy napęd Minari F1. Przeznaczony dla pilotów, którzy pragną dużej siły ciągu i niskiej masy, a przy tym bardzo skutecznego ręcznego rozruchu, bardzo dobrze zbalansowanej siły ciągu oraz przyspieszenia najlepszego w tej klasie urządzeń. Sercem napedu jest silnik Minari F1-AM 180, który charakteryzuje się wyjątkowymi zaletymi. Między innymi skrzynia korbowa wykonana ze stopu magnezjum. Stop ten posiada wiele zalet w stosunku do aluminium: bardzo dobrze pochłania temperaturę, jest lżejszy a dodatkowo cechuje go większa wytrzymałość. Cylinder, wydech, doskonałej jakości wał korbowy, korbowód, no i oczywiście tłok. Silnik wykonano z najwyższej jakości materiałów.
Silnik Minari F1 AM- to perfekcyjnie wykonana jednostka napędowa |
W napędzie Minari F1 stosujemy rozrusznik ręczny (rozrusznik elektryczny stanowi wyposażenie opcjonalne). Dłuższy od standardowego wydech zapewnia dłuższe i dokładniejsze wykorzystanie paliwa. Rozruch ręczny, jak i elektryczny są bardzo efektywne, a gaźnik można łatwo wyregulować, uzyskując doskonałe przyspieszenie jak dla silnika o pojemności 180 cm3. Aby uruchomić silnik, nie trzeba go mocno zalewać. Silnik zawsze uruchamia się za pierwszym razem, charakteryzuje go bardzo stabilny i dobrze rozłożony ciąg. Nasze napędy cechuje bardzo konkurencyjna masa z punktu widzenia zastosowania silnika o pojemności 180 cm3.
Napęd Minari F1 to nowa generacja „lekkich" napędów o potężnej sile ciągu. Nareszcie rośli lub ciężcy piloci mają do dyspozycji napęd, która waży poniżej 25 kg, a siła ciągu wynosi ponad 75 kg - „prawdziwa przyjemność”. Napęd ten sprawdza się także bardzo dobrze przy jedno osobowych trajkach.
Czy powiedzieliśmy, że napędy nie ewoluują? Wręcz przeciwnie, o to dowód, że jesteśmy w stanie dostarczać napęd, który charakteryzuje się większym ciągiem i mniejszą masą.
Z pewnością ten napęd stanie się w ciągu kolejnych kilku lat jednym z najbardziej popularnych, gdyż jest przeznaczony dla pilotów, którzy nie chcą komplikować sobie życia układami mechanicznymi, reduktorami, przekładniami, wymuszonymi układami chłodzenia, itp. Jest on łatway w naprawie i konserwacji.
Ceny napędu oraz więcej zdjęć w sklepie: Tutaj
PARAMETRY OGÓLNE
Typ | Spalinowy 2T |
Producent | SkyTrekking |
Silnik | Minari F1-AM 180 |
Moc (km) | 27/7500 |
Pojemność (cm3) | 181 |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Sprzęgło | Nie |
Gaźnik | Walbro WB37-C |
Przekładnia | Pasowa |
Śmigło | 130 drewniane opcja 130 cm weglowe Helix |
Podwieszenie | Górne - wypory sztywne |
Uprząż | uprząż Basic opcja PowerSaet Comfort + |
Zbiornik paliwa | 9l opcja 13l na dole |
Kosz ochronny | Aluminiowy, dzielony na 3 części |
Rozrusznik | Manualny opcjonalnie elektryczny |
Manetka | standard opcja Fresh Breeze |
Ciąg statyczny (kg) | +/- 75/125cm +/- 80/130cm |
Max. masa pilota (kg) | 180 |
Waga z uprzężą (kg) | od 23kg |
Tylko pogratulować i ... wszystkiego najlepszego na nowej drodze rozwoju Tony
OdpowiedzUsuń