sobota, 16 lutego 2013

Napęd SKY R-125NG

 SKY- R 125NG 

NIEZAWODNOŚĆ – NISKI POZIOM DRGAŃ – DO LATANIA NA OKRĄGŁO

Napęd SKY R-125NG  20KM i siła ciągu do 68kg.


SKY-R 125NG - napęd wyposażony w silnik R125NG firmy H&E o mocy 20KM przy 9800obr/min. 
Siła ciągu jest wystarczającą do bezstresowego latania nawet dla ciężkich pilotów. Polecamy go pilotom latającym na skrzydłach samostatecznych, wymagających mocnych napędów. Cechują go bardzo niskie drgania, niewielki hałas, mały ciężar, a przede wszystkim niskie zużycie paliwa. Zbiornik paliwa o pojemności 13 l, który pozwala na prawie 4 godziny lotu, gdyż zużycie paliwa wynosi około 3 l/h. 

Jest to jeden z cichszych napędów dostępnych na rynku. Pomiar hałasu wykonany przez DULV wynosi 57.4 dB. Przekładnia redukcyjna zanurzona jest w kąpieli olejowej, a sprzęgło odśrodkowe zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania napędu do startu. Posiada wymuszony system chłodzenia powietrzem, który zmniejsza ryzyko zatarcia silnika w wyniku przegrzania. 

Sky-R 125NG ma precyzyjny i łatwy system odpalania zimnego silnika. Na ten system skłąda się: elektroniczny układ zapłonowy, lekko pracujący rozrusznik ręczny oraz Zastosowany gaźnik walbro WG8-1 z systemem sannia. W układzie paliwowym dodatkowo zastosowaliśmy niewielki zawór zwrotny, zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika.  Całość pozwala na bezproblemowe odpalanie zimnego silnika za pierwszym "szarpnięciem linki" oraz bezproblemowe odpalenie silnika w locie. Już nie trzeba wielokrotnie ciągnąć linki rozrusznika ręcznego aby gaźnik zassał paliwo. 

Napęd  stworzony do długich turystycznych przelotów, gdzie liczy się komfort i oszczędność paliwa. SKY-R 125NG pozwala pilotowi o masie 90kg na skrzydle samostatecznym przy śmigle 130cm uzyskać wznoszenie ponad 3.5m/s.

Dźwięki wydobywające się z silnika są jak dźwięki symfonii Mozarta, cudowne, bardzo delikatne, tak przy wysokich, jak i niskich obrotach.
 Dzięki połączeniu technicznego piękna i prostoty ten napęd stał się jednym z najlepszych produktów, oferując niską masę całkowitą oraz profesjonalne wykończenie.

Ceny oraz więcej zdjęć w sklepie: Tutaj

PARAMETRY OGÓLNE

Typ Spalinowy 2T
Producent  SkyTrekking
Silnik H&E R125 NG
Moc (km) 20/9800
Pojemność (cm3) 125


SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Sprzęgło Tak
Gaźnik Walbro WG8-1
Przekładnia Zębata 
Śmigło 130 cm drewniane/ węglowe Helix
Podwieszenie Górne - wypory sztywne
Uprząż  uprząż Basic opcja PowerSaet Comfort +
Zbiornik paliwa 13l na dole
Kosz ochronny Aluminiowy, dzielony  3  części
Rozrusznik Manualny
Waga z uprzężą (kg) od 22
Ciąg statyczny (kg) +/- 65 przy śmigle 130cm 
Max. masa pilota (kg) max 120kg ,  optymalna 75-95kg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz