SKY- R 125NG
NIEZAWODNOŚĆ – NISKI POZIOM DRGAŃ – DO LATANIA NA OKRĄGŁO
Napęd SKY R-125NG 20KM i siła ciągu do 68kg. |
SKY-R 125NG - napęd wyposażony w silnik R125NG firmy H&E o mocy 20KM przy 9800obr/min. Siła ciągu jest wystarczającą do bezstresowego latania nawet dla ciężkich pilotów. Polecamy go pilotom latającym na skrzydłach samostatecznych, wymagających mocnych napędów. Cechują go bardzo niskie drgania, niewielki hałas, mały ciężar, a przede wszystkim niskie zużycie paliwa. Zbiornik paliwa o pojemności 13 l, który pozwala na prawie 4 godziny lotu, gdyż zużycie paliwa wynosi około 3 l/h.
Jest to jeden z cichszych napędów dostępnych na rynku. Pomiar hałasu wykonany przez DULV wynosi 57.4 dB. Przekładnia redukcyjna zanurzona jest w kąpieli olejowej, a sprzęgło odśrodkowe zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania napędu do startu. Posiada wymuszony system chłodzenia powietrzem, który zmniejsza ryzyko zatarcia silnika w wyniku przegrzania.
Sky-R 125NG
ma precyzyjny i łatwy system odpalania zimnego silnika. Na ten system
skłąda się: elektroniczny układ zapłonowy, lekko pracujący rozrusznik
ręczny oraz Zastosowany gaźnik walbro WG8-1 z systemem sannia.
W układzie paliwowym dodatkowo zastosowaliśmy niewielki zawór zwrotny,
zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika. Całość pozwala na
bezproblemowe odpalanie zimnego silnika za pierwszym "szarpnięciem linki" oraz bezproblemowe odpalenie silnika w locie. Już nie trzeba wielokrotnie ciągnąć linki rozrusznika ręcznego
aby gaźnik zassał paliwo.
Napęd stworzony do długich turystycznych przelotów, gdzie liczy się komfort i oszczędność paliwa. SKY-R 125NG pozwala pilotowi o masie 90kg na skrzydle samostatecznym przy śmigle 130cm uzyskać wznoszenie ponad 3.5m/s.
Dźwięki wydobywające się z silnika są jak dźwięki symfonii Mozarta, cudowne, bardzo delikatne, tak przy wysokich, jak i niskich obrotach. Dzięki połączeniu technicznego piękna i prostoty ten napęd stał się jednym z najlepszych produktów, oferując niską masę całkowitą oraz profesjonalne wykończenie.
Napęd stworzony do długich turystycznych przelotów, gdzie liczy się komfort i oszczędność paliwa. SKY-R 125NG pozwala pilotowi o masie 90kg na skrzydle samostatecznym przy śmigle 130cm uzyskać wznoszenie ponad 3.5m/s.
Dźwięki wydobywające się z silnika są jak dźwięki symfonii Mozarta, cudowne, bardzo delikatne, tak przy wysokich, jak i niskich obrotach. Dzięki połączeniu technicznego piękna i prostoty ten napęd stał się jednym z najlepszych produktów, oferując niską masę całkowitą oraz profesjonalne wykończenie.
Ceny oraz więcej zdjęć w sklepie: Tutaj
PARAMETRY OGÓLNE
Typ | Spalinowy 2T |
Producent | SkyTrekking |
Silnik | H&E R125 NG |
Moc (km) | 20/9800 |
Pojemność (cm3) | 125 |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Sprzęgło | Tak |
Gaźnik | Walbro WG8-1 |
Przekładnia | Zębata |
Śmigło | 130 cm drewniane/ węglowe Helix |
Podwieszenie | Górne - wypory sztywne |
Uprząż | uprząż Basic opcja PowerSaet Comfort + |
Zbiornik paliwa | 13l na dole |
Kosz ochronny | Aluminiowy, dzielony 3 części |
Rozrusznik | Manualny |
Waga z uprzężą (kg) | od 22 |
Ciąg statyczny (kg) | +/- 65 przy śmigle 130cm |
Max. masa pilota (kg) | max 120kg , optymalna 75-95kg |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz