poniedziałek, 18 lutego 2013

Szkolenia do lotów z napędem PPG

Szkolenie Słupsk 2010

Szanując Wasz czas oraz w odpowiedzi na duże zainteresowanie lataniem wyłącznie z napędem PPG - przygotowaliśmy specjalny program szkolenia: „I etap + napęd PPG”.     Oznacza to, że nie musisz już przechodzić pełnego szkolenia do lotów swobodnych (czyli I oraz II etap), aby dopiero później doszkolić się na uprawnienia PPG. W naszej szkole, aby latać z napędem PPG wystarczy:

1)   ukończyć I etap metodą klasyczną za wyciągarką, na którym zdobędziesz podstawową wiedzę,   umiejętności  i nawyki,
2)   oraz II etap PPG, na którym bezpośrednio zdobędziesz uprawnienia do lotów z napędem PPG.  

Program szkolenia jest tak przygotowany, abyś podczas szkolenia opanował wszystkie konieczne elementy, w tym: czynności przedstartowe, start, lot, lądowanie, loty nawigacyjne oraz  obsługę sprzętu i procedury bezpieczeństwa.
Po  programie szkolenia „I etap + napęd PPG” pozostaje jeszcze zdać egzamin państwowy i możesz już samodzielnie latać z napędem PPG.
Pamiętaj jednak, że wybierając program „I etap + napęd PPG” szybciej zdobywasz uprawnienia do samodzielnych lotów z napędem PPG, natomiast nie posiadasz uprawnień do lotów swobodnych.
Nie musisz mieć własnego sprzętu, aby się szkolić. W czasie kursu możemy wykorzystać sprzęt naszej szkoły:
  • napęd Solo 210 lub Sky-R125NG,
  • paralotnia ITV Boxer – najlepsza paralotnia do lotów z napędem dla początkujących pilotów,
  • spadochron zapasowy,
  • kask z łącznością,
  • radio.
 Inowrocław 2012.   

Program szkolenia „I etap + napęd PPG”:
Teoria:
  • prawo lotnicze,
  • wiedza ogólna o paralotni oraz napędzie,
  • osiągi i planowanie lotu,
  • człowiek – możliwości i ograniczenia,
  • meteorologia,
  • nawigacja,
  • procedury operacyjne,
  • zasady lotu.
Praktyka:
  • obsługa naziemna i bezpieczeństwo eksploatacji napędu:
-          sprawdzenie połączeń kosza,
-          sprawdzenie elementów łączących silnik z koszem,
-          sprawdzenie uprzęży i jej połączenia z koszem,
-          sprawdzenie zespołu śmigło-silnikowego,
-          sprawdzenie ilości paliwa potrzebnej do wykonania zadania;
  • przygotowanie paralotni do startu - kontrola przedstartowa,
  • technika startu,
  • nauka sterowania,
  • budowa kręgu nadlotniskowego, krążenie,
  • technika podchodzenia do lądowania i lądowanie,
  • precyzyjne  utrzymywanie wysokości  podczas niskich lotów,
  • wykonanie lotu nawigacyjnego bez użycia GPS,
  • kontrola zużycia paliwa.

Na koniec szkolenia - jeżeli będziesz potrzebował - doradzimy Tobie w doborze odpowiedniego sprzętu.

Cennik:
  • I etap - 1.150,00 zł (sprzęt szkoły)
  • II PPG - 1.200,00 zł (sprzęt kursanta)
  • II PPG  - 2.000,00 zł (sprzęt szkoły)



1 komentarz:

  1. Moje gratulacje za pomysł. To strzał w dychę i jestem pewny że się nie mylę.Na taką propozycję czeka kupa ludzi z północy Polski w tym piszący. Prosimy o terminarz.
    Tomek

    OdpowiedzUsuń