![]() |
Szkolenie Słupsk 2010 |
Szanując
Wasz czas oraz w odpowiedzi na duże zainteresowanie lataniem wyłącznie z
napędem PPG - przygotowaliśmy specjalny program szkolenia: „I etap + napęd PPG”. Oznacza
to, że nie musisz już przechodzić pełnego szkolenia do lotów swobodnych
(czyli I oraz II etap), aby dopiero później doszkolić się na
uprawnienia PPG. W naszej szkole, aby latać z napędem PPG wystarczy:
1) ukończyć I etap metodą klasyczną za wyciągarką, na którym zdobędziesz podstawową wiedzę, umiejętności i nawyki,
2) oraz II etap PPG, na którym bezpośrednio zdobędziesz uprawnienia do lotów z napędem PPG.
Program
szkolenia jest tak przygotowany, abyś podczas szkolenia opanował
wszystkie konieczne elementy, w tym: czynności przedstartowe, start,
lot, lądowanie, loty nawigacyjne oraz obsługę sprzętu i procedury
bezpieczeństwa.
Po
programie szkolenia „I etap + napęd PPG” pozostaje jeszcze zdać egzamin
państwowy i możesz już samodzielnie latać z napędem PPG.
Pamiętaj
jednak, że wybierając program „I etap + napęd PPG” szybciej zdobywasz
uprawnienia do samodzielnych lotów z napędem PPG, natomiast nie
posiadasz uprawnień do lotów swobodnych.
Nie musisz mieć własnego sprzętu, aby się szkolić. W czasie kursu możemy wykorzystać sprzęt naszej szkoły:
- napęd Solo 210 lub Sky-R125NG,
- paralotnia ITV Boxer – najlepsza paralotnia do lotów z napędem dla początkujących pilotów,
- spadochron zapasowy,
- kask z łącznością,
- radio.
![]() |
Inowrocław 2012. |
Program szkolenia „I etap + napęd PPG”:
Teoria:
- prawo lotnicze,
- wiedza ogólna o paralotni oraz napędzie,
- osiągi i planowanie lotu,
- człowiek – możliwości i ograniczenia,
- meteorologia,
- nawigacja,
- procedury operacyjne,
- zasady lotu.
Praktyka:
- obsługa naziemna i bezpieczeństwo eksploatacji napędu:
- sprawdzenie połączeń kosza,
- sprawdzenie elementów łączących silnik z koszem,
- sprawdzenie uprzęży i jej połączenia z koszem,
- sprawdzenie zespołu śmigło-silnikowego,
- sprawdzenie ilości paliwa potrzebnej do wykonania zadania;
- przygotowanie paralotni do startu - kontrola przedstartowa,
- technika startu,
- nauka sterowania,
- budowa kręgu nadlotniskowego, krążenie,
- technika podchodzenia do lądowania i lądowanie,
- precyzyjne utrzymywanie wysokości podczas niskich lotów,
- wykonanie lotu nawigacyjnego bez użycia GPS,
- kontrola zużycia paliwa.
Na koniec szkolenia - jeżeli będziesz potrzebował - doradzimy Tobie w doborze odpowiedniego sprzętu.
Cennik:
- I etap - 1.150,00 zł (sprzęt szkoły)
- II PPG - 1.200,00 zł (sprzęt kursanta)
Moje gratulacje za pomysł. To strzał w dychę i jestem pewny że się nie mylę.Na taką propozycję czeka kupa ludzi z północy Polski w tym piszący. Prosimy o terminarz.
OdpowiedzUsuńTomek