sobota, 16 lutego 2013

Napęd Minari F1

Minari F1  
 NIEWIELKA MASA – DUŻY CIĄG





Minari F1 27KM, siła ciągu do 80kg 

  
Przedstawiamy napęd Minari F1. Przeznaczony dla pilotów, którzy pragną dużej siły ciągu i niskiej masy, a przy tym bardzo skutecznego ręcznego rozruchu, bardzo dobrze zbalansowanej siły ciągu oraz przyspieszenia najlepszego w tej klasie urządzeń. Sercem napedu jest silnik Minari F1-AM 180, który charakteryzuje się wyjątkowymi zaletymi. Między innymi skrzynia korbowa wykonana ze stopu magnezjum. Stop ten posiada wiele zalet w stosunku do aluminium: bardzo dobrze pochłania temperaturę, jest lżejszy a dodatkowo cechuje go większa wytrzymałość. Cylinder, wydech, doskonałej jakości wał korbowy, korbowód, no i oczywiście tłok. Silnik wykonano z najwyższej jakości materiałów.


Silnik Minari F1 AM- to perfekcyjnie
wykonana jednostka napędowa 
W napędzie Minari F1 stosujemy  rozrusznik ręczny (rozrusznik  elektryczny stanowi wyposażenie  opcjonalne). Dłuższy od  standardowego wydech zapewnia  dłuższe i dokładniejsze  wykorzystanie paliwa. Rozruch  ręczny, jak i elektryczny są  bardzo  efektywne, a gaźnik  można łatwo wyregulować,  uzyskując doskonałe  przyspieszenie jak dla silnika o  pojemności 180 cm3. Aby  uruchomić silnik, nie trzeba go  mocno zalewać. Silnik zawsze  uruchamia się za pierwszym razem, charakteryzuje go bardzo stabilny i dobrze rozłożony ciąg. Nasze napędy cechuje bardzo konkurencyjna masa z punktu widzenia zastosowania silnika o pojemności 180 cm3.  

Napęd Minari F1 to nowa generacja „lekkich"  napędów o potężnej sile ciągu. Nareszcie rośli lub ciężcy piloci mają do dyspozycji napęd, która waży poniżej 25 kg, a siła ciągu wynosi ponad 75 kg - „prawdziwa przyjemność”. Napęd  ten sprawdza się także bardzo dobrze przy  jedno osobowych trajkach. 

Czy powiedzieliśmy, że napędy nie ewoluują? Wręcz przeciwnie, o to dowód, że jesteśmy w stanie dostarczać napęd, który charakteryzuje się większym ciągiem i mniejszą masą.
Z pewnością ten napęd stanie się w ciągu kolejnych kilku lat jednym z najbardziej popularnych, gdyż jest przeznaczony dla pilotów, którzy nie chcą komplikować sobie życia układami mechanicznymi, reduktorami, przekładniami, wymuszonymi układami chłodzenia, itp. Jest on łatway w naprawie i konserwacji.

Ceny napędu oraz więcej zdjęć w sklepie:
Tutaj

PARAMETRY OGÓLNE

Typ Spalinowy 2T
Producent  SkyTrekking
Silnik Minari F1-AM 180
Moc (km) 27/7500
Pojemność (cm3) 181


SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Sprzęgło Nie
Gaźnik Walbro WB37-C
Przekładnia Pasowa
Śmigło 130 drewniane opcja  130 cm weglowe Helix
Podwieszenie Górne - wypory sztywne
Uprząż  uprząż Basic opcja  PowerSaet  Comfort +
Zbiornik paliwa 9l  opcja 13l na dole
Kosz ochronny Aluminiowy, dzielony na 3 części
Rozrusznik Manualny opcjonalnie elektryczny
Manetka   standard opcja Fresh Breeze 
Ciąg statyczny (kg) +/-  75/125cm      +/- 80/130cm
Max. masa pilota (kg) 180
 Waga z uprzężą (kg) od 23kg 
<!-- Add code here that should appear in the content block

1 komentarz:

  1. Tylko pogratulować i ... wszystkiego najlepszego na nowej drodze rozwoju Tony

    OdpowiedzUsuń